Tuesday 7 December 2010

Η τουριστική Συνείδηση

Είναι το θέμα που πάντοτε επιδιώκουμε να αναπτύσσουμε για την εκτίμηση που πρέπει να προσφέρουμε προς στους επισκέπτες. και να τους βοηθούμε όταν ζητούν την βοήθεια μας.
Με ευγένεια, χαμόγελο, πρόσχαρο τρόπο, με πνεύμα ειλικρίνειας και αγάπης προς τους επισκέπτες μας, να προσφέρουμε όλες τις υπηρεσίες μας με Επαγγελματικότητα.
Αν όλα αυτά τα δώσουμε σωστά, τότε ο επισκέπτης θα επιστρέψει στη χώρα του, ικανοποιημένος και θα μας διαφημίζει στους φίλους του. Έτσι θα μας έλθουν και άλλοι επισκέπτες τουρίστες και αυτοί που μας έρχονται θα συνεχίσουν να έρχονται ξανά και ξανά .Αυτό εννοούμε όταν διακηρύττουμε ότι στόχος μας είναι να αυξήσουνε τους επαναλαμβανόμενους Τουρίστες.
Διότι και εμείς οι ίδιοι όταν πάμε διακοπές περιμένουμε όλες οι προσφερόμενες υπηρεσίες, τις αναμένουμε να είναι άψογες και σύμφωνα με το τίμημα που πληρώσαμε.. Τότε πρέπει να και εμείς να είμεθα άψογη προς στους Ξένους μας.
Οι ευθύνες μας έναντι στη χώρα και στο Τουρισμό μας
Πρέπει να βλέπουμε τους επισκέπτες που έρχονται στη Κύπρο σαν φιλοξενούμενους και σαν οικογενειακούς φίλους μας. Τότε θα έχουμε κάνει την πιο εγγυημένη και σίγουρη κερδοφόρα κοινωνικοοικονομική επένδυση του τόπου μας, διότι αυτός ήταν ο χαρακτήρας του Κύπριου από αρχαιοτάτων χρόνων και πρέπει να συνεχίσουμε αυτό τα χάρισμα.
Αυτές ήταν μερικές από τις αρχές μας και εάν επιστρέψουμε στη βάση μας τότε θα σώσουμε και την Κύπρο μας.
Η αισχροκέρδεια, η ασυνέπεια, η αφέλεια και ο Κρακτισμός δεν έχουν θέση στη πολιτισμένη Ευρωπαϊκή Κύπρο και ο νόμος πρέπει πάντοτε να είναι αυστηρώς.
Να είμεθα ευγενικοί και φιλόξενοι και στους δρόμους κατά την διάρκεια της οδήγησης μας και να μην ρυπαίνουμε τους δρόμους της χώρας μας.
Να παραχωρούμε κάποιες προτεραιότητες στο δρόμο όταν βλέπουμε τουρίστες στα αυτοκίνητα ενοικιάσεως. Όταν χρειάζονται την βοήθεια μας να είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε την βοήθεια και τις γνώσεις για την χώρα μας. Γενικά όμως να τηρούμε τον κώδικα ωδικής ασφάλειας.
Οι αυτοκινητόδρομοι και γενικά οι δρόμοι μας να τους διατηρούμε καθαρούς .Τα άχρηστα τα πετάμε σε κάλαθους όπου σταματήσουμε, η στους κάλαθους στο σπίτι μας. Η μήπως στο σπίτι μας τις ακαθαρσίες τις πετάμε στο πάτωμα του σπιτιού μας ???
Τον αναμμένο τσιγάρο, να μην το πετάμε έξω από το αυτοκίνητο μας, αλλά να τον σβήνουμε στο τασάκι του αυτοκινήτου εάν υπάρχει εάν όμως δεν υπάρχει τότε ας μη καπνίζουμε όταν οδηγούμε, διότι τότε μπορεί να προκαλέσουμε φωτιά ,κοινόχρηστοι διευκολύνσεις να είναι καθαροί, οι παραλίες να φροντίζουμε να είναι καθαρές.
Εφόσον δεν μπορούμε να επιμορφώσουμε τους μεγάλους διότι είναι αργά πλέον να τους καθίσουμε στις τάξεις των σχολείων. Τότε μέσα από το υπουργείο Παιδείας πρέπει να εμπλέξεις τους ειδικούς σε ειδικά θέματα Τουρισμού που είναι πολύ ευαίσθητα, για να επιμορφώσουν στα ειδικά αυτά θέματα τους νέους μας. Εάν θέλουμε ένα ευγενικό και καθαρό περιβάλλον για όλους που ζούμε σε αυτή την Τουριστική και Πολιτιστική Κύπρο.
Η τουριστική και περιβαλλοντική συνείδηση πρέπει να γίνει βίωμα μας
Η λειτουργική ασφάλεια των ξενοδοχείων εστιατορίων και κέντρων αναψυχής πρέπει να ευρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και ο νόμος να εφαρμόζεται αμείλικτα.

Διότι εάν οτιδήποτε συμβεί από δική μας αμέλεια και φροντίδα, τότε οι επισκέπτες μας δυσανασχετούν και η δυσφήμηση επηρεάζει την προβολή και εμπορικότητα της χώρας μας. Τότε δικαιολογημένα θίγεται, Η Συνείδηση.
Το προσωπικό στη βιομηχανία του τουρισμού να φέρει επαγγελματικές στολές και εάν δεν γνωρίζουν κάτι να μην είναι αφελής, αλλά να φροντίζουν να μαθαίνουν και βοηθούν.
Όλοι οι χώροι στη εξυπηρέτηση της Επισιτιστική και ξενοδοχειακή Βιομηχανία πρέπει να είναι καθαροί όπως κουζίνες, ψυγεία τροφίμων και κοινόχρηστοι χώροι.
Στο προσωπικό της τουριστικής βιομηχανίας εφόσον μας εξυπηρετούν επαγγελματικά, και ευσυνείδητα τότε να το εκτιμούμε και να τους τιμούμε με ένα φιλοδώρημα.
Ποιοτικός Τουρισμός
Ο ποιοτικός τουρισμός δεν είναι αυτός που αφήνει μόνον χρήματα στον τόπο, αλλά είναι αυτός που ενδιαφέρεται να γνωρίσει την Ιστορική και πολιτιστική Κύπρο, τις παραδόσεις τον τρόπο ζωής και το φυσικό περιβάλλον μας και είναι αυτός που εκτιμά τις προσπάθειες μας για την επαγγελματική εξυπηρέτηση που προσφέρουμε για επιτυχημένες διακοπές.
Εάν εφαρμοσθούν όλα τα πιο πάνω θα έχουμε καλύτερες επιτυχίες στη οικονομία του τόπου

Μιχάλης Δημοσθένους
ELPIS TRAVEL&TOURS LTD
Σύμβουλος σε θέματα Τουρισμού και Επιμόρφωσης
Μέλος Επιτροπής Τουρισμού ΟΕΒ
MOB +357 99 657037+22353401
info@elpistravel.com

No comments:

Post a Comment