Tuesday 7 December 2010

ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Μέσα στις πολλές προσπάθειες της επαρχίας Σολέας για αναβάθμιση της ποιοτικής εξυπηρέτησης του πελάτη, παρουσιάστηκε ειδικό σεμινάριο στη Κακοπετριά για τους επιχειρηματίες του τουρισμού της περιοχής. Το σεμινάριο το διοργάνωσε ο Κυπριακός Οργανισμού Τουρισμού και φιλοξενήθηκε στο συνεδριακό κέντρο της κοινότητας Κακοπετριάς Το σεμινάριο περιστράφηκε γύρο από την σημασία της παράδοσης στο πελάτη ποιοτικής εξυπηρέτησης και τα οικονομικά οφέλη που θα συνεχίσει να έχει η
επιχείρηση προσφέροντας επαγγελματικές μεθόδους εξυπηρέτησης και παρουσιάζοντας επαγγελματικό περιβάλλον στην επιχείρηση σε όλους τους χώρους, την σωστή κατασκευή φαγητού, παραδοσιακής Κυπριακής φιλοξενίας και επαγγελματικού προσωπικού. Το σεμινάριο, φάνηκε πόσο χρήσιμο ήταν και ο εκπαιδευτής Μιχάλης Δημοσθένους έδωσε τα σωστά μηνύματα και επαγγελματικές νουθεσίες, πως ακόμα οι επιχειρήσεις της περιοχής Σολέας μπορούν να πάνε ακόμα καλύτερα
για να βοηθήσουν στην αναβάθμιση και περαιτέρω βελτίωση των προσφερομένων υπηρεσιών ούτος ώστε ο καταναλωτής να ικανοποιείτε για τα χρήματα που ξοδεύει.
Στο σεμινάριο πορεύθηκαν και οι επιθεωρητές του ΚΟΤ. Ο Κοινοτάρχης της Κακοπετριάς κος Δημητράκης Ευγενίου καλωσόρισε όλους τους παρευρισκόμενους επιχειρηματίες που είχαν ασφυκτικά γεμίσει την αίθουσα και ευχαρίστησε ιδιαίτερα τους εκπροσώπους του ΚΟΤ για την βοήθεια που έδωσαν ώστε να πετύχει η συγκέντρωση και τον εκπαιδευτή κύριο Μιχάλη Δημοσθένους για την πλήρη και επαγγελματική ενημέρωση που έκανε προς όλους. Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση, ακούστηκαν αρκετά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις της περιοχής και ο ειδικός εκπαιδευτής καθώς επίσης και οι εκπρόσωποι του ΚΟΤ έδωσαν απαντήσεις και έκαναν εισηγήσεις για την επίλυση των προβλημάτων.

No comments:

Post a Comment