Saturday 25 December 2010

O επισκέπτης Πελάτης στο Εστιατόριο σας

O επισκέπτης Πελάτης στο Εστιατόριο σας - Ανοικτή επιστολή

« ΕΙΜΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΑΣ »

Τώρα είμαι πολυταξιδεμένος και ξέρω τι θέλω. Συνήθισα σε κάποια επίπεδα και τα αναζητώ στους διάφορους προορισμούς που επισκέπτομαι.
Είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω περισσότερα λεφτά φτάνει να συναντώ επαγγελματισμό, φιλοξενία και σωστή πληροφόρηση.

Αν αγνοήσετε τις προτιμήσεις μου θα σταματήσω να υπάρχω για σας. Αν τις ικανοποιήσετε, θα γίνω ο καλύτερος σας διαφημιστής.
Προσθέστε στην ικανοποίηση και λίγο την προσωπική σας φροντίδα, για πληροφόρηση που θα μπορούσα να δραστηριοποιηθώ σε αξιοθέατα της περιοχής σας, ή του νησιού σας γενικά, ώστε να τα επισκεφθώ και τότε πετύχατε στον στόχο σας.

Είμαι όπως και σεις, άνθρωπος με ευαισθησίες ειδικά όταν ξοδεύω λεφτά. Δεν μου αρέσει να με παραμελούν να μη με λαμβάνουν υπ’ όψη και να μην με εκτιμούν.
Είμαι υπερήφανος, ο εγωισμός μου χρειάζεται το φιλικό και προσωπικό σας χαιρετισμό.
Είναι σπουδαίο για μένα να με αναγνωρίζετε τι πελάτης είμαι. Περιμένω να βρώ ένα καθαρό καλά φροντισμένο περιβάλλο, με επαγγελματική εξυπηρέτηση και φιλόξενη αντιμετώπιση.

Βεβαίως κάποτε είμαι επιδειξίας, αλλά μη με παρεξηγείτε διότι και εσείς είστε το ίδιο μερικές φορές. Απλώς χαμογελάστε και δείξτε όση επιείκεια μπορείτε.
Είμαι ο πελάτης σας τώρα και θα πρέπει να μου αποδεικνύετε ξανά και ξανά ότι η απόφασή μου να διαλέξω το εστιατόριο σας η το ξενοδοχείο σας, ανάμεσα σε πολλά άλλα, ήταν η σωστή και θα πρέπει συνεχώς να με πείθετε με τη εξυπηρέτησή σας ότι είμαι κάτι το επιθυμητό.

Θα μπορούσα να μείνω στο σπίτι μου. Αυτό όμως που θα πάρω από εσάς θα χρειαστεί να μου το προσφέρετε σε κάποιο ανώτερο ξεχωριστό επίπεδο με επαγγελματισμό, στο κατάλληλα διαρρυθμισμένο χώρο, ώστε να με κάνει να θέλω να φύγω από το σπίτι μου και να απολαύσω το δικό σας χώρο, είτε για φαγητό είτε για διαμονή και ξεκούραση.
Να είστε σίγουροι ότι όταν λειτουργάτε επαγγελματικά σωστά θα με ξαναδείτε και όχι μόνο εμένα αλλά και τους φίλους και γνωστούς μου.

Ελπίζω να σας έγινα κατανοητός !!!

Μιχάλης Δημοσθένους
ELPIS TRAVEL & TOURS LTD.
Ειδικός σε Θέματα Τουρισμού και Επιμόρφωσης
Μέλος Επιτροπής Τουρισμού ΟΕΒ
Λευκωσία. +357 99657037 info@elpistravel.com

No comments:

Post a Comment